Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Onur Duyarız

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ahmet Davutoğlu 18 Mayıs Pazartesi günü Karaman’a geliyor. Belediye Başkanı Erutğrul Çalışkan “Kendisini Karaman’da ağırlamaktan onur duyuyoruz” dedi.

Bu haberin fotoğrafı yok

Başbakan Ahmet Davutoğlu önümüzdeki Pazartesi günü Karaman'a bir ziyaret gerçekleştirecek. Konu ile ilgili bir açıklama yapan Belediye Başkanı Ertuğrul Çalışkan şunları kaydetti: " Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ahmet Davutoğlu ve Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Lütfi Elvan Pazartesi günü saat 11.00'da Karamanımıza gelecekler. Sayın Davutoğlu her zaman "Karaman benim ikinci memleketim" demiştir. Kendisi bizim hemşehrimizdir. Milletimize hizmet yolunda canla başla çalışan hemşehrilerimizi, bu iki yiğit adamı Karamanımızda ağırlamaktan onur duyuyoruz" dedi.